Dag 4 en 5 - Halong Bay

27 april 2017 - Halong Bay, Vietnam

Sochtends om 7 uur naar Halong Bay vertrokken. Met n watervliegtuig 15 minuten over Halong bay gevlogen. Ondanks de regen toch n mooie tocht. Daarna inschepen op de "Emerald" .voor n 24 uurs durende minicruise. Op de boot gezellig gelounched en daarna met de tender naar vasteland gebracht waar we druipsteengrotten bezocht hebben. Daarna terug naar de boot waarna we s middags de keus hadden om te gaan zwemmen of n klimtocht naar de top van berg (je) maken war je als beloning fantastisch uitzicht wachtte. Of gaan zwe men. Maar aangezien de temperatuur niet boven de 22 graden uitkwam hebben we gekozen voor de klim. Daarna terug naar de boot voor "happy hour savonds weer overheerlijk gedineerd en daar na was er gelegenheid voor octopussy fishing. A3 en jan waren daarmee voor te porren maar helaas niets gevangen.

Dag 5 - 28 april
Vanochtend om half 7 de dag begonnen met tai tsi waarna we per boot naar de parelkweek farm gingen. Leuke uitleg over onstaan en groei vd parel gehad. Als "beloning" heeft Anita een kettinkje aangeschaft. Na t ontbijt van 9 uur op weg naar Vinh. Dit is n busreis van 5 uur.

1. Ineke:
    1 mei 2017
    Hoi Jan en Anita,

Leuk om te lezen (en te zien) waar jullie nu zijn.
    Mooie omgeving en veel gave dingen te zien en te doen.
    Herkenbare plekjes, ik wil zo weer heen.
    Heel veel plezier nog, wij wachten op het volgende verslag!

Tam Biet!!
    Ineke