Dag 14 - 7 mei

7 mei 2017 - Nha Trang, Vietnam

Vandaag om half 8 vertrokken en een korte wandeling door de straatjes gemaakt "ontwaken Vietnam". Zulke mooie foto's gemaakt van hoe de mensen in hun vaak armoedige huisjes ontwaken en t leven begint...
Ze verkopen hier ook eieren waar n uitgebroed kuikentje inzit. Die ze dan komen als n normaal ei en als je deze dan doormidden snijdt zie je dat ern kuikentje de plaats van t eigeel heeft ingenomen.brrrr....
Daarna naar een prachtig strandje (Dai Lang Beach) voor een fotomomentje . Daarna weer 1,5 uur in de bus en hebben we n lunch bij n karakteristiek Vietnamees restaurantje waarna we onze reis vervolgen en de indrukwekkende Cham tempels (met voorstelling van een dansgroep) en de Long Son Pagode bezoeken. Daarna een kwartiertje een peddeltochtje in gevlochten bamboemandjes gemaakt (coracles). Daarna Na deze lange busdag even opfrissen en daarna met een groot gedeelte van de groep heerlijk wezen eten in de "Sailing Club", een prachtige loungelocatie aan t strand met heerlijke gerechten.