San Francisco -Dag 3

4 juni 2015 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vandaag de laatste dag in San Francisco en ook onze laatste vakantiedag. We gaan met het openbaar vervoer naar de Golden Gate Brug, want deze moet je gezien hebben. Het blijkt dat je vooraf goed moet uitzoeken met welke bussen je er moet komen, want de chauffeurs stuurden ons van de ene bus naar de andere, uiteindelijk kwamen we er wel maar pas na 3x overstappen. Na de eerste foto's zijn we begonnen aan de wandeling over de brug van 2,5 km, voor Jan een behoorlijke marteling want met hoogtevrees loop je hier niet echt prettig, een aantal fietsers konden het ook niet echt waarderen dat hij zo ver mogelijk van de kant liep, maat uiteindelijk heeft hij de overkant gehaald zonder slachtoffers te maken. Aan de overkant uiteraard weer foto's gemaákt en daarna op zoek naar een alternatief om weer terug te gaan, want zowel de voeten van Aniita als de angsten van Jan hadden hier geen zin meer in, na wat onderhandelen konden we voor $10 mee met een sightseeing-bus. Aan de overkant nog een mooi park bezocht en toen weer terug naar ons hotel nadat Anita nog wat heeft kunnen shoppen. Dit was helaas ons laatste verhaal van een vakantie met heel veel indrukken waar we nog lang naar terug zullen verlangen.

1. Rita:
    5 juni 2015
    Ja jammer hoor met plezier gelezen,en de foto's gekeken,maar kom maar gezellig weer naar huis ,is hier ook zo mooi,heerlijk genieten van ons nieuwe terras.....(als het niet regent!! ha ha)