Dag 10, 11 en 12 - 3 t/m 5 mei Hoi An

3 mei 2017 - Hoi An, Vietnam

Vanochtend vertrokken we om 8 uur voor ons 3 daags verblijf in Hoi An.
Onderweg een stop bij een lagune, de Wolkenpas (waarvan wij t uitzicht tegen vonden vallen), Danang Beach t surfparadijs v Amerikaanse soldaten tijdens de Vietnamoorlog.
Eerst naar t hotel gereden, even opgefrist en in t zwembad gedoken en daarna stadstour te voet. Nog langs de kleermaker geweest maar toch maar niets besteld ( was net niet de stof of t modelletje wat Anita aansprak). Daarna lekker gewinkeld en leuke lantaarns voor in de tuin gekocht. Dat wordt een extra tasje bagage op de terugweg ben ik bang.... Maar ze waren te leuk om voorbij te laten gaan... savonds lekker eten en de dag is weer om.

Dag 11 Vroeg op pad voor t bekijken van ruïnes van de hindoecultuur in My Son. (Unesco werelderfgoed). Daarna nog een dansvoorstelling bijgewoond uitgevoerd door sierlijke hindoestaanse jongens en meisjes. Erg leuk. Vanmiddag een kookworkshop in Hoi an. Hiervoor zijn we eerst onder begeleiding van 3 kookassistenten de markt over geweest en daarna na instructies van de masterkok zelf aan de gang gegaan. 4 gerechten zelf gemaakt en dan ook zelf opgegeten. Daarna nog even gewinkeld en een afzakkertje op t balkon van Loes en Adrie genomen. Was weer een leuke Dag! Morgen een reisdag....maar voor nu eerst lekker slapen
Maak je reisblog advertentievrij
Ontdek de voordelen van Reislogger Plus.
reislogger.nl/upgrade

1. Wilma:
    4 mei 2017
    Klinkt weer erg goed en zeer afwisselend. Ook wel vermoeiend lijkt mij maar jullie kunnen straks weer uitrusten.
    Ben benieuwd naar de lantaarn.
    Enjoy!!