Yosemite National Park

1 juni 2015 - Yosemite National Park, California, Verenigde Staten

Vandaag onze laatste "parkdag" en wel in national park Yosemite, zo 189 km van ons overnachting in Tulare vandaan. Flink stuk rijdend op wegen met haarspeldbochten waar je op bepaalde plekken maar zo'n 25 km per uur mag..En dan met Anita als bijrijder die niet tegen lezen en niet tegen haarspeldbochten in de auto kan... maar met flink zuchten en regelmatig stoppen is t toch allemaal weer gelukt!! En geloof me..t was het dubbel en dwars waard. Wat hebben wij vandaag genoten zeg! Een heerlijk "groene" natuur met bergen, vennetjes, watervallen, lekker gewandeld met overal ruimschoots plek om steeds bij een "vista" even de auto te parkeren, foto's te maken en weer verder te rijden. Met een beetje weemoed kijken we achterom naar de fantastische momenten die wij in de parken hebben beleefd, jammer dat dit t laatste stukje natuur is waar het "zen-gevoel" erg hoog was.... Morgen weer n nieuwe uitdaging in San Francisco!,