Moab

23 mei 2015 - Moab, Utah, Verenigde Staten

Vandaag geen reisdag, waar Anita meteen gebruik van maakt ......... Shoppen! Het is druk in Moab want de Amerikanen hebben een lang weekend wegens Memorial Day. Na gewinkeld te hebben willen we naar Arches park alleen is het te druk en worden we niet toegelaten, dan maar maar naar een ander park, Deaed Horse Point State Park. We zetten de auto neer bij het bezoekerscentrum en wandelen naar een mooi punt waar we een prachtig uitzicht hebben op de Colorado rivier, we ontmoeten een paar Nederlanders die ons een spontane rondleiding geven door hun camper. Op de terugweg toch weer een poging gewaagd on naar het Arches Park te gaan, en dat lukte, Jan brak door de wegafzetting heen, werd aangehouden door de politie, speelde de domme Hollander, en mocht uiteindelijk (zonder bekeuring) het park in, missie geslaagd, Het bleek ook echte de moeite waard, zie foto's. s'-avond naar de bekende Denney's om te gaan eten, we moesten 15 minuten wachten waarna Jan zijn eerste 55+menu kon bestellen, helaas was onze serveerster met de Noorderzon vertrokken en moesten we ruim een half uur op onze maaltijd wachten, maar deze was wel de moeite waard.

1. Shelley:
    24 mei 2015
    Hahaha weer een leuk verhaal!!
  2. Jeroen:
    3 juni 2015