5 en 6 juni - Osoyoos

6 juni 2018 - San Francisco, California, Verenigde Staten

Vanochtend om half 9 vanuit Hope vertrokken Vandaag de 1e dag dat we wat kilometers gaan maken (275) en n heerlijk zonnetje hebben! Rond 14.15 komen we op camping Nk' Mip Campgrounds aan. Waar we n verschrikkelijke slechte plek vlakbij een bouwterrein aangewezen krijgen. We kijken elkaar aan en gaan gelijk terug naar receptie om verhaal te halen. Nu een iets betere plek maar t blijft een mindere camping. Maar t stadje daarintegen is gezellig maar n beetje gedateerd. Leuk gesprek met 2 Canadezen gehad, wijntje erbij en onze dag kan niet meer stuk! Na n wandeling van een uur en lekker gegeten te hebben houden we t vandaag voor gezien. Vandaag gewekt door de zon. Geen speciaal programma vandaag dus lekker relaxed naar t dorp; winkeltjes kijken, boodschapjes doen, ijsje eten, aan t meer liggen en luisteren naar t kabbelen van het water....en dit alles afsluiten met een heerlijk Canadees wijntje. Klinkt niet slecht hè! Morgen flinke reisdag met 350 km dus met zo n camper ben je dan wel n paar uurtjes onderweg.

1. Sylvia:
    7 juni 2018
    Wat een avontuur zeg. Nou ik denk als jullie thuis komen staat er ineens een camper voor de deur haha. Mooie foto's ook lekker genieten hoor en zo zijn wij precies op de hoogte van wat jullie allemaal meemaken.