Java/bali/lombok 2022

27 augustus 2022 - Jogjakarta, Indonesië

Zaterdag 27 augustus

Om 6.30u vertrokken vanaf huis. Waren op Schiphol 7.30u. Hebben 2 uur in de rij gestaan en toen waren we door de douane! Lekker capucino Starbucks en daarna de vlucht  van 12u en 50 min naar jakarta. En 3 u later overstap op t vliegtuig naar jogjakarta, weer 1.5 vliegen en daarna waren we op onze plaats  van  bestemming! Beetje kapot maar vd rest prima.

1. Loes de Keijzer:
    29 augustus 2022
    Dat was me een lange reis! Maar met geweldige reisgenoten is het goed vol te houden. Mooie belevenissen. En de beste reisorganisator van allemaal.
  2. Sylvia:
    Nou ik ben blij dat de het op Schiphol is meegevallen en jullie je vlucht op tijd hebben gehaald. Wat een lange reis maar ik hoop genoeg entertainment aan boord. Hoop dat de jetlag ook mee gaat vallen maar ik kijk weer uit naar de reisverhalen. Ben zo benieuwd hoe het daar is.
  3. Rita:
    30 augustus 2022
    Alles is gelukkig goed gegaan , en het was lang, maar goed geslapen, en super gezellig met al onze reisgenoten.